Recovery Air Boots

RecoveryAir

Τι είναι το RecoveryAir;

Το σύστημα διαδοχικής συμπίεσης RecoveryAir είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για την επιτάχυνση της αποκατάστασης και αθλητικής αποθεραπείας. Χρησιμοποιείται στη μυοσκελετική αποκατάσταση, από όσους κάνουν εντατική προπόνηση στα πλαίσια της αποθεραπείας τους, καθώς και από όσους έχουν μυϊκούς πόνους και πρησμένα πόδια.

Το RecoveryAir έχει ήδη γίνει η πρώτη επιλογή για αθλητές, επαγγελματικές ομάδες, φυσικοθεραπευτές, γυμναστές και προπονητές φυσικής κατάστασης, καθώς αποτελεί το καλύτερο φυσικό μέσο για να κρατηθούν οι αθλητές τους υγιείς!

Η επιστήμη

Το λεμφικό σύστημα και τα αγγεία αίματος εργάζονται συνεργατικά για την φυσιολογική απομάκρυνση των αποβλήτων των κυττάρων. Η μυϊκή κίνηση, ωστόσο, απαιτείται για την διευκόλυνση της παραπάνω διεργασίας, καθώς το φλεβικό σύστημα δεν έχει αυτή τη δυνατότητα άντλησης, όπως το αρτηριακό σύστημα. Παραδοσιακά, οι αθλητές και οι επαγγελματίες άσκησης και αποκατάστασης προτείνουν ήπια άσκηση για να επιτύχουν μυϊκή σύσπαση και αύξηση της κυκλοφορίας στο σώμα, ώστε να αντιμετωπιστεί ο μυϊκός κάματος.

Το RecoveryAir προσφέρει μία επιθετική, αλλά φυσική εναλλακτική στην παθητική αποθεραπεία. Το σύστημα μας διεγείρει την τοπική “ενεργητική αποθεραπεία” (όπως το περπάτημα) με τρόπο παθητικό, καθώς η θεραπεία εκτελείται κατά την ανάπαυση. Η θεραπεία αυτή αυξάνει την φλεβική επιστροφή, επιταχύνοντας την αποστράγγιση των στοιχείων που προκαλούν κάματο και πόνο στους μύες. Απομακρύνει αποτελεσματικά τους μεταβολίτες της άσκησης ταχύτερα από οποιοδήποτε παραδοσιακό τρόπο αποθεραπείας.

RecoveryAir

Ποια είναι τα οφέλη;

Το RecoveryAir επισπεύδει την αποθεραπεία μετά την προπόνηση ή τον αγώνα!

Αν και το ανθρώπινο σώμα αποβάλλει με φυσιολογικό τρόπο τις ουσίες που προκαλούν το πόνο και την κούραση, αυτό απαιτεί χρόνο και συχνά πραγματοποιείται με ατελή τρόπο.

-Το RecoveryAir προσφέρει στους αθλητές μια επιθετική, αλλά πολύ φυσική εναλλακτική λύση παθητικής αποκατάστασης.

-Το RecoveryAir υπερβαίνει κατά πολύ τα αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί από πολλές παραδοσιακές μορφές αποθεραπείας.

-Το σύστημά RecoveryAir προσομοιώνει μία εντοπισμένη «ενεργητική αποθεραπεία» με ένα παθητικό, θεραπευτικό και χαλαρωτικό τρόπο.

Τι συμβαίνει όταν χρησιμοποιείς το RecoveryAir;

• Η ενεργητική διαδοχική συμπίεση αυξάνει τη φλεβική επιστροφή, επιταχύνει την απορρόφηση των ουσιών του σώματος που προκαλούν πόνο και κόπωση στο μυ.
  • Η διαδοχική και διαλείπουσα συμπίεση αυξάνει τη κυκλοφορία σε όλα τα επίπεδα του φλεβικού συστήματος αφαιρώντας αποτελεσματικά τα μεταβολικά υποπροϊόντα, ταχύτερα από οποιοδήποτε άλλο παραδοσιακό τρόπο αποθεραπείας ή με την απλή ανάπαυση.
  • Επιταχύνετε την αποθεραπεία στο σώμα σας φυσικά και γρήγορα ώστε να φτάσετε στα μέγιστα επίπεδα της επίδοσής σας, με τη δοκιμασμένη τεχνολογία μας η οποία αντιμετωπίζει το μυϊκό πόνο στην πραγματική του πηγή.

Φροντίστε το σώμα σας σήμερα για να σας φροντίσει εκείνο αύριο

Το σώμα σας είναι η προτεραιότητα σας και δεν υπάρχει περιθώριο αναμονής, επικοινωνήστε με έναν ειδικό μας σήμερα.

Shopping Basket